dis n dat

Kamppailuun liittyvät videot ja kuvat

Re: dis n dat

Postby Räikkönen » Tue Aug 04, 2009 6:42 am

Ajattelin pistää tänne vähän mattovideoita aina hyvin selostetuista BJJ-tekniikoista mukavasti rullaaviin comboihin. Hyvin BJJ pitoista mutta kun käyttää mielikuvitusta niin saa helposti muokattua ne toimiviksi lukkopainiin. Tai jos jotain puvun kanssa kiinnostaa väännellä niin ottakaa noista ne irti mitä saatte. Itse tajusin taas muutama asian paremmin mitä voisi tehdä paremmin ja miksi ei pääse sivusidonnasta pois puhtaalla tekniikalla.

BJJ Combos

BJJ Purppuran vyön koe

Sivusidonnasta poistulo hyvin selostettuna

Spirals of Jiujitsu

Kaikki hyviä pätkiä joista voi oppia hyviä juttuja, tai ainakin koittaa salilla vähän jos joku toimisi. Itse tykkään katsella noita videoita ja ottaa jotain pikkujuttuja ja kokeilla kevyessä sparrissa ja toinen hyvä puoli on, että moni noista on mulle joskus opetettu enkä ole joitain juttuja käyttänyt pitkään aikaan vaikka onkin toimivia hommia. Käy jonkin asteen kertauksesta nuo pätkät.
Virgins - once you pop you cannot stop
Räikkönen

Postby jibro » Tue Aug 04, 2009 10:19 am

Käyvät kyllä ,tosi hyviä pätkiä, toi belt graduate video (+ muut löytyvät) on hyviä kans.

Tyylikäs toi vika clippi. Roy veivaa näköjään myös musahommeleita, näyttää pari soundtrack henkistä läpyskää laittaneen ulos. Sopii mun mielestä hyvin etenkin tollaseen rullaavaan mattopyörimiseen.
jibro

Postby Räikkönen » Tue Nov 17, 2009 11:40 am

Räikkönen

Postby Räikkönen » Thu Dec 10, 2009 2:39 pm

http://www.youtube.com/watch?v=1dOhyQhvIBs

Daisuke Nakamura Vs Bogdan Cristea
käsittämättömän hyvää settiä
Räikkönen

Postby patu » Thu Dec 10, 2009 9:08 pm

Räikkönen wrote:http://www.youtube.com/watch?v=1dOhyQhvIBs

Daisuke Nakamura Vs Bogdan Cristea
käsittämättömän hyvää settiä

olipa vitun nättejä escapeja..ja kivasti siirty subista toiseen nakamura
Suhtaudu asioihin kuten koira: jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele pois.
patu
Site Admin

Postby Räikkönen » Tue Dec 15, 2009 5:09 pm

Räikkönen

Postby Pee » Fri Dec 18, 2009 4:09 pm

Pee

Postby patu » Wed Feb 10, 2010 8:55 pm

Suhtaudu asioihin kuten koira: jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele pois.
patu
Site Admin

Postby Räikkönen » Wed Feb 10, 2010 10:13 pm

On muuten semi hieno highlight ja noi jalkalukot oli hienoja. Erityisesti se sliding foot lock heal hook tms. Noi on niitä patu-juttuja mistä en oo ihan viel päässyt ite perille..on varmaan korkea aika patu jakaa se jalkalukkojen autuas arkku meille muillekkin? :) Mä jaan mun arkun sit sulle.. :o
Räikkönen

Postby patu » Thu Feb 11, 2010 1:42 pm

Räikkönen wrote:On muuten semi hieno highlight ja noi jalkalukot oli hienoja. Erityisesti se sliding foot lock heal hook tms. Noi on niitä patu-juttuja mistä en oo ihan viel päässyt ite perille..on varmaan korkea aika patu jakaa se jalkalukkojen autuas arkku meille muillekkin? :) Mä jaan mun arkun sit sulle.. :o

Mä en itseasiassa koskaan paa merkille et mistä väkkyrästä noita haen..tilanteet tulee ja menee ja koipia ja nilkkoja pyörii joka paikassa ku painii.
Mut pitänee alkaa laittaa tilanteita muistiin.
patu
Site Admin

PreviousNext

Return to Videot ja Kuvat